Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Printec Group
All IP
transfer cunoastere
Journal of Gastrointestinal and Liver Diseases
Sorgeti
PMI
extras de cont
Helmut Ignat
Orange Young
Q-Power
Fond Roman Inovare
Lumea Geospatiala 2015
farmaceutica
telefon mobil
WiMAX
Univer
viziune cercetare
40 de inventii romanesti
solutie de racire
masa rotunda